[script](function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)})(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');ga('create', 'UA-39065992-8', 'auto');ga('send', 'pageview');[/script]

Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.
Ok, rozumiem

Strategia działania

TXM S.A. konsekwentnie kontynuuje działania zmierzające do wzrostu sprzedaży i przywrócenia Spółce rentowności. Są one oparte na trzech filarach: zwiększeniu sprzedaży z metra kwadratowego, poprawie marży oraz optymalizacji kosztów.

Zarząd TXM S.A. intensywnie pracuje w obszarze asortymentu, sprawności operacyjnej oraz komunikacji z dotychczasowymi, jak i nowymi Klientami, co w konsekwencji ma przełożyć się na zwiększenie liczby kupujących w sklepach oraz wzrost sprzedaży z metra kwadratowego. Jednocześnie wprowadza i intensyfikuje procesy zwiększające marżę handlową, wśród których priorytetem jest zwiększenie udziału importu oraz zarządzanie cyklem życia produktu. Ponadto prowadzi działania mające na celu optymalizację kosztów funkcjonowania zarówno sieci sprzedaży, jak i centrali.

Zarząd Spółki uważa, że efektem powyższych działań będzie przywrócenie Spółce trwałej rentowności, a w następnym kroku umożliwienie jej dalszej ekspansji w Polsce i za granicą.



Powrót